In de media

Twee zomeravondconcerten Fanfare de Wieden

Geplaatst op: 20-06-2017

img26

Giethoorn/Wanneperveen – Fanfare de Wieden sluit het muziekseizoen af met twee zomeravondconcerten. Op donderdag 29 juni op het plein bij De Wanne te Wanneperveen en op donderdag 6 juli in Giethoorn buiten bij De Buuzepolle. Bij slecht weer worden de concerten naar binnen verplaatst.

Beide optredens beginnen om 19.00 uur en duren tot ongeveer 20.30 uur en is zowel geschikt voor jong als oud. De concerten staan in het teken van vrolijke, zomerse muziek. “Met deze twee concerten vermaken we op een laagdrempelige manier de bevolking van Giethoorn en Wanneperveen. Het is natuurlijk hopen op mooi weer, voor een écht zomeravondgevoel met mooie muziek”, aldus Lieneke Mol, voorzitter Giethoorns Fanfare.

Zomerprogramma
De rest van de zomer is Fanfare de Wieden traditiegetrouw te horen tijdens drie feestweken. Op zaterdag 29 juli speelt Fanfare de Wieden mee met de gondelvaart in Dwarsgracht, op zaterdag 26 augustus is Fanfare de Wieden te horen tijdens de gondelvaart in Giethoorn en een week later, op zaterdag 2 september is Fanfare de Wieden al spelend te vinden op een kar tussen de versierde wagens van Wanneperveen.

img82
Agenda Optredens