Jubilarissen tijdens voorjaarsconcert

Geplaatst op: 16-04-2016

Wanneperveen, Zondag 17 april 2016

Geslaagd voorjaarsconcert Fanfare de Wieden in Wanneperveen

Wanneperveen - Op zaterdag 17 april hielden Fanfare De Wieden en de Slagwerkgroep, beide onder leiding van Wilfred Grootenhuis, een voorjaarsconcert in het dorpshuis De Wanne in Wanneperveen. Met een volle zaal, mooie muziek en een gezellige sfeer was het een geslaagde avond.

Na de indrukwekkende werken ‘Cry of the Falcon’ en ‘Valley of Pinios’ van Kevin Houben onderbreekt voorzitter Cor Hoorn het concert om twee jubilarissen te huldigen. Titia Stummel is 40 jaar lid van muziekvereniging Crescendo Wanneperveen en Adriaan Jans Timmerman 12,5 jaar. Beiden kregen een speldje met bijbehorende oorkonde. De avond werd afgesloten met de mars ‘William Blueheart March’. Na een overweldigend applaus kon er worden nagenoten met muziek van Duo Tandem.

Save the date
Zowel Fanfare de Wieden als Slagwerkgroep Dynamic laat dit jaar op diverse wijze van zich horen. Zo geeft Slagwerkgroep Dynamic op vrijdag 29 april een Herdenkingsconcert in Dorpshuis de Wanne te Wanneperveen. Daarnaast geeft Fanfare de Wieden op zaterdag 4 juni een limonadeconcert. Dit concert staat geheel in het teken van de leerlingen. Twee data om dus alvast in de agenda te noteren.