Concert in samenwerking met Dreuge Worst

Geplaatst op: 27-02-2017

Voorjaarsconcert Fanfare de Wieden in samenwerking met Dreuge Worst

Giethoorn – Zaterdag 4 maart vindt het voorjaarsconcert van Fanfare de Wieden en haar slagwerkgroep plaats in het Kulturhus in Giethoorn, in samenwerking met muziekgroep Dreuge Worst. Dit concert begint om 20.00 uur, de zaal is open vanaf 19.30 uur en de entree is gratis. Ook na afloop speelt Dreuge Worst.

Dreuge Worst
Dreuge Worst is een muziekgroep uit Giethoorn. Zij spelen bekende nummers, maar hebben ook een eigen repertoire, voornamelijk in het Gieterse dialect. Muzikale vrijheid staat bij deze groep voorop. Zo worden er nummers gespeeld van The Rolling Stones tot Boudewijn de Groot en van Nathaniel Rateliff tot Normaal. Voor iedereen wat wils. Ook spelen drie leden van Fanfare de Wieden mee met Dreuge Worst.